Molitanové, softové míčky Počet produktů: 11

Nejprodávanější produkty v kategorii

• Speciální molitanový míček k fyzioterapeutické metodě míčkování. Míčky nabízíme v několika velikostech. Míčkování je pomocná fyzioterapeutická metoda, která se využívá nejčastěji při onemocnění dýchycích cest, neurologických a ortopedických onemocnění.
    Míčky na míčkování - různé velikosti
    Speciální molitanový míček k fyzioterapeutické metodě míčkování. Míčky nabízíme v několika velikostech. Míčkování je pomocná fyzioterapeutická metoda, která se využívá nejčastěji při onemocnění dýchycích cest, neurologických a ortopedických...
    Skladem
  • Velice příjemné mačkací míčky. Nabízíme Vám sadu po 3 kusech. Každý míček má jinou barvu, povrch a tuhost. Používáním antistresových míčků dosáhnete rychleji uklidnění a uvolnění od nepříjemného stresu či frustrace.
    Sada antistresových míčků - dvě velikosti
    Skladem
  • Návod na míčkování v publikaci Míčkujeme pro zdraví. Autorka v publikaci popisuje speciální metodu, u které se využívá komprese akupunkturních a akupresurních bodů. Fyzioterapeutka Zdena Jebavá využívá míčkování při onemocnění dýchacích cest.
    Publikace brožura Míčkujeme
    Skladem
Zobrazit další nejprodávanější Skrýt další nejprodávanější

Zobrazeno 1 – 11 z 11 položek